Skip to main content

Podmínky spolupráce

Všeobecné obchodní podmínky

Vím, že lidé mají tendenci smluvní podmínky přeskakovat, ale je důležité si ujasnit, co můžete od naší spolupráce očekávat.

Zhotovitel: Jsem já, Roman Káčerek, IČO: 76109542, Voříškova 1/397, 623 00 Brno-Kohoutovice nebo KACER STUDIO s.r.o., IČO: 14237903, Lidická 1875/40, 602 00 Brno, spisová značka C 127254 zapsána u Krajského soudu v Brně.

Objednatel: Jste vy, můj klient (právnická nebo fyzická osoba), který si objednává mé služby tvorby logotypu, grafické práce, digitální design, zpracování nebo správu webu.

Objednávka

  1. V rámci nové objednávky mě kontaktujte na e-mail info@romankacerek.cz, případně info@kacer.studio
  2. Objednávky přes telefon nebo chat nemohu přijmout, protože potřebuji mít uloženou historii naší komunikace.
  3. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste si přečetli a porozuměli všem důležitým informacím na mém webu i v tomto dokumentu.
  4. Vaši objednávku nemusím přijmout, zejména v případech, kdy by se zakázka týkala nezákonných nebo neetických aktivit, nebo pokud by z jakéhokoli důvodu nebyla v souladu s mými hodnotami.
  5. Na základě uvedených informací v objednávce vám připravím cenovou nabídku.
  6. Objednávka je potvrzena až po odsouhlasení cenové nabídky.

Podklady a tvorba

  1. Po odsouhlasení cenové nabídky vám vystavím fakturu na 50 % z celkové ceny projektu za mé služby. U nových klientů si však vyhrazuji právo fakturovat 100 % z celkové ceny projektu před zahájením prací, pokud cena projektu nepřesahuje 15 000 Kč.
  2. K tvorbě budu potřebovat jasné a srozumitelné zadání, informace a zejména následující podklady: fotografie, obrázky, texty, všechna loga, důležité informace, analýzy či  přístupy do aplikací služeb třetích stran (pokud jsou předmětem tvorby).
  3. Na vašem projektu začnu pracovat v dohodnutém termínu po dodání všech potřebných podkladů a uhrazení vystavené faktury.
  4. Grafické návrhy budeme průběžně konzultovat prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo předem dohodnuté videokonference.
  5. Konečnou podobu grafického návrhu či webových stránek si odsouhlasíme prostřednictvím e-mailu.
  6. V případě, že budeme řešit tiskovou grafiku, předám vám následující zdrojové soubory:
    1. Tisková data ve formátu PDF
    2. PDF pro publikování či distribuci v on-line prostředí
    3. JPG/PNG náhledy pro publikování či distribuci v on-line prostředí
    4. V případě tvorby logotypu či vizuální identity navíc i kompletní balíček (Brand manuál) obsahující soubory EPS, JPG, PDF, PNG, SVG a všechna použitá písma, fotografie, ilustrace/ikony
  7. Pokud budeme zpracovávat grafický návrh webu, e-shopu nebo jiné specifické online aplikace (webdesign), předám vám následující zdrojové soubory:
    1. Náhledové PNG/JPG obrázky ve velikosti 1:1
    2. Všechna použitá písma
    3. Zdrojové soubory ve formátech PSB nebo PSD (kompatibilní s programy Adobe Photoshop)
    4. Ikony a symboly ve formátech SVG a PNG
    5. V případě zpracování responzivní verze vám předám i soubory ve velikosti 720 pixelů na šířku, což je ideální pro zobrazení na tabletu. Poměrovým zmenšením této šířky o 50 % získáte velikost 360 pixelů, která je vhodná pro mobilní zařízení.
  8. Předání konečné podoby grafického díla proběhne zasláním e-mailu s odkazem na Dropbox nebo Google Drive.
  9. Pokud jde o tvorbu webové stránky, obsah stránky bude předán přesunutím na hosting a doménu, které jsou uvedeny v objednávce.

Ceny a platba

  1. Naše spolupráce začíná až po zaplacení dohodnuté ceny za mé služby.
  2. Pokud se zakázka protáhne nad dohodnutý termín, mohu vám vystavit fakturu za práci provedenou do aktuálního data.
  3. Faktury jsou splatné do 7 dnů, pokud se nedohodneme jinak.
  4. Jsem drahý (1 500 Kč nebo 60 EUR / hod.) ale vyplatím se vám – nabízím moderní řešení, ušetřím vám čas, peníze a eliminuji vizuální chaos vaší značky.
  5. Finální ceny a platební podmínky si ale vždy dohodneme pro každý projekt předem.

Práva a povinnosti

  1. Snažím se vytvořit design, který je v souladu s vašimi očekáváními a přispívá k dosažení daných cílů.
  2. Tvořím dle mého nejlepšího vědomí a svědomí. Za výsledek mé tvorby musím být ochotný zaplatit sám sobě.
  3. Dodržuji termíny na kterých se spolu domluvíme. Pokud se něco změní, dám vám vědět včas. Přijímám jen ty zakázky, na které mám dost času, abych mohl splnit vaše požadavky a dodat kvalitní výsledky.
  4. Pracuji za ceny a podmínky, které si dohodneme. Slevy nedávám. Zadarmo pracuji pouze na projektech, které si vyberu a nějakým způsobem mě osloví.
  5. Veškerou komunikaci mezi námi považuji za důvěrnou a dodržuji zásady NDA. Respektuji vaše soukromí a informace, které mi poskytnete, považuji za citlivé a nebudou sděleny žádné třetí straně bez vašeho souhlasu.
  6. Všechny projekty plánuji, analyzuji a realizuji s pečlivostí a odborností. Ale přeci jen jsme lidé s různými úhly pohledu. Nikdo není dokonalý a chyby jsou součástí lidského života. Proto otevřeně přijmu konstruktivní kritiku, dokážu uznat svou chybu a omluvit se.
  7. Zavazuji se odstranit veškeré prokazatelné vady díla v dohodnutém termínu.
  8. Jsem oprávněn pro účely vlastní propagace prezentovat skutečnost, že jsem pro vás vytvořil dané dílo.
  9. Nenesu žádnou odpovědnost za vypršení platnosti vaší domény či hostingových služeb, pokud nejsem uveden jako technický správce.
  10. Nenesu žádnou odpovědnost za publikovaný obsah na vašich webových stránkách.
  11. Za veškeré vámi dodané podklady, fotografie, písma a další materiály, nesete plnou právní odpovědnost, zejména co se týká autorských práv či ochranných známek.
  12. Při tvorbě webu na platformě WordPress nesete plnou odpovědnost za zajištění licencí k použitým pluginům (rozšíření) a šablonám.
  13. Pokud rozpracované dílo předáte někomu jinému bez mého předchozího písemného souhlasu, dojde automaticky k zrušení naší dohody. V tomto případě zaplacené platby za dílo nebudou vráceny a propadají jako náhrada za vynaloženou práci.
  14. Pokud dojde k válce, přírodní katastrofě nebo jiné neodvratitelné události, je důležité se o těchto skutečnostech navzájem informovat a domluvit se na dalším postupu.
  15. Pokud se naše komunikace na aktuálním díle přeruší po dobu delší než 30 dnů, máme právo odstoupit od naší dohody.
  16. Pokud se rozhodnete odmítnout dílo převzít, musíte mi sdělit konkrétní důvody e-mailem.
  17. Pro odpovědnost za vady platí příslušná ustanovení Obchodního zákoníku.
  18. V rámci naší dohody platí, že veškeré spory budou řešeny soudy v místě sídla Zhotovitele, podle ustanovení § 89a Občanského soudního řádu.

Licence a autorská práva

  1. Bez problémů s autorskými právy – Postarám se, aby vaše grafika byla 100% originální. Žádné kopie, žádné starosti! Můžete se klidně věnovat svému byznysu, zatímco já zařídím unikátní design a případně doporučím registraci ochranné známky.
  2. Všechny grafické návrhy a technické realizace (dále jen „dílo“) zůstávají mým majetkem, dokud nebudou všechny vaše finanční závazky vůči mně zcela uhrazeny. Do tohoto okamžiku nemáte právo dílo ani jeho části používat nebo s ním jakkoliv nakládat.
  3. Jakmile projekt zaplatíte, získáte výhradní majetková práva k dílu a můžete ho využívat a nakládat s ním podle svých potřeb, v souladu s § 12 a násl. autorského zákona, bez jakýchkoliv dalších poplatků či plateb spojených s autorskými právy.
  4. Vaší objednávkou a řádným vyplacením loga se stáváte výhradními majiteli loga. Garantuji vám neomezená práva na užívání logotypu a za poskytnutí licence nepožaduji žádné další poplatky. Licencí k užívaní loga se nezaručuje ochranná známka na logo.

Technická správa webu

  1. Správa webu (údržba, aktualizace, technická podpora) se sjednává na období 12 měsíců.
  2. Cena je 1 000 Kč/měsíc za každý web. Platba probíhá předem za celé období. Při objednávce správy více webů lze domluvit individuální ceny.
  3. V ceně nabízím 2 hodiny servisních prací nebo konzultací měsíčně. Tyto hodiny můžete využít pouze v rámci daného měsíce, ale nevyužité hodiny se nepřevádí do následujícího měsíce.
  4. Správa webu zahrnuje:
    1. Pravidelnou údržbu WordPress webu, webhostingu a PHP.
    2. Pravidelné zálohování s možností bezplatné obnovy dat až 30 dní zpětně.
    3. Aktualizace pluginů, šablon a jádra WordPressu (neaktualizují se pluginy a šablony, které nejsou z oficiálních zdrojů nebo u nich není možné provést ověření licence).
    4. Bezplatná vylepšení vašeho webu – každý rok zhruba 60 nových funkcí.
    5. Rychlé řešení problémů – v 90 % případů začínám pracovat na vyřešení situace do 1 hodiny, nejpozději však do 8 hodin od nahlášení.
    6. Kontrolu funkčnosti odkazů a výkonu webu.
    7. Pravidelné kontroly zabezpečení a hrozeb.
    8. Bezplatné odstranění malware v případě napadení webu.
    9. Notifikace v případě výpadku služeb.
    10. Správu doménových služeb.
    11. Telefonickou a e-mailovou podporu.
  5. Za funkčnost DNS záznamů ručím jen tehdy, pokud jsem technický správce domény.
  6. Mám právo provádět plánovanou údržbu svých systémů, což může způsobit krátkodobou nedostupnost poskytovaných služeb.
  7. Nezodpovídám za obsah na vašich stránkách ani za výpadky poskytovatelů webhostingu či DNS, ale v rámci správy pomůžu s řešením a nápravou problému.
  8. Můžu vám nabídnout další služby nad rámec dohody, například úpravy kvůli změnám v legislativě nebo technologické modernizace.
  9. Speciální požadavky a větší technické úpravy si můžeme dohodnout individuálně.
  10. Hlášení problémů mi prosím pošlete na mail, přidejte kontaktní osobu, popis problému (případně i screenshoty).
  11. Kategorizace závad:
    1. Protokol Alfa ⚙️ menší technické opravy či úpravy obsahu, které nemají vliv na funkčnost webu. Pravidlo: Nebudete informováni o těchto jednoduchých technických zásazích, protože nemají žádný dopad na provoz stránek.
    2. Protokol Bravo 🗂️ větší změny nebo úpravy, které by mohly dočasně ovlivnit části webu, ale bez zásadních dopadů na funkčnost. Pravidlo: Budete předem informováni o těchto úpravách, aby byla zajištěna transparentnost. Web může krátkodobě vykazovat omezenou funkčnost, ale základní provoz bude zachován.
    3. Protokol Challenger 🚀 nutné zásahy, které mají za cíl předejít vážnějším technickým problémům nebo bezpečnostním rizikům. Pravidlo: Zásah bude proveden co nejrychleji s minimálním dopadem na funkčnost webu. Může dojít ke krátkodobému omezení přístupu či výpadku, aby se zabránilo větším problémům v budoucnosti.
    4. Protokol 11 👾 kritická chyba či napadení. Zásah vyžaduje, aby byly webové stránky po dobu opravy kompletně nedostupné. Pravidlo: Stránky budou uzavřeny, aby se zabránilo jejich zhroucení.
    5. Protokol Omega 🛸 nejzávažnější scénář, kdy již není možné webové stránky zachránit běžnou opravou. Vyžaduje kompletní rekonstrukci nebo migraci. Pravidlo: Neexistuje žádný způsob, jak současné stránky zachovat. Musí být vybudovány znovu, a to s možnými rozsáhlými změnami.