Logo a identitaTiskovinyTvorba webu

Rok zpracování: 2023
Klient: Hana Stráská
Design: Roman Káčerek
Ilustrace: Honza Konečný
www.upyhosvet.cz

Upyho svět je místo, kde se květiny mění v malé umělecké dílo. Když jsem pracoval na vizuální identitě, chtěl jsem, aby design zachytil kreativitu a jedinečnost zakázkové floristiky a současně i ručně vyráběných panenek. Návrhy byly laděny tak, aby odrážely styl a atmosféru, která přitahuje pozornost – ať už jde o svatební kytice, výzdobu na večírky, nebo speciální dekorace. Celek navíc doplňují jedinečné a originální motivy mého kolegy ilustrátora Honzy Konečného, které posouvají vizuály na další úroveň.

Chcete i vy profesionální a zapamatovatelnou značku, která zaujme, posílí vaši pozici na trhu a přivede vám nové zákazníky?

KACER STUDIO s.r.o.

5,0Out of 5 stars

OverVše rating out of 10 Google reZOBRAZITs

Martina Novotná
před týdnem

Spolupráca s Romanom je vynikajúca. V predošlých rokoch nám viac krát zachránil weby od vírusov a vždy bol veľmi promptný. Aktuálne spolupracujeme už na dennej báze. Máme uňho všetky naše webové projekty a spoluprácu neustále rozširujeme. Je vzácne mať dobrý a doslova akčný IT support pre svoj projekt a Roman takým je.

Jana Mihu
před měsícem

Kompetentní designér schopný uchopit zakázku jako celek i s přesahem do dalších oblastí, které s tvorbou webu souvisí, atraktivní výsledky. Ideální volba pro menší byznysy, které chtějí kvalitu, ale nechtějí platit za agenturu.

Mária Gavulová
před měsícem

Veľmi rýchle, kvalitné a pohotové služby IT technika. A najviac oceňujem Romanovu ochotu so všetkým pomôcť aj v neskorých večerných/ nočných hodinách. Na Romana je stále spoľah. Ďakujem :)

Ivana Šopíková
před 2 měsíci

Perfektní práce!

Další projekty

Konference Barcamp Kolín
Barcamp Kolín
Konference Barcamp Kolín

Konference Barcamp Kolín

Barcamp Kolín je místo pro ty, kdo chtějí něco zažít a sdílet. Pro tuto akci jsem vytvořil vizuál, který je svěží, energický a přímý. Logo, plakáty i web mají šťávu, která zaručí, že se na Barcampu neztratíte, ale naopak se necháte vtáhnout do dění.
Autoservis Auto Všechno
Auto Všechno
Autoservis Auto Všechno

Autoservis Auto Všechno

Auto Všechno potřebovalo silnější vizuální identitu na trhu. Navrhl jsem minimalistické logo ve tvaru „A“, evokující siluetu auta, které je snadno použitelné v marketingu. Moderní a jednotný design posílil značku a pomohl přilákat nové zákazníky.
Bezpilotní drony DJI
Bezpilotní drony DJI
Bezpilotní drony DJI

Bezpilotní drony DJI

DJI je lídrem v oblasti dronů a letecké fotografie. Pro tento projekt vznikly kampaně a tiskoviny, které vizuálně podtrhují inovace a špičkovou kvalitu jejich produktů. Vizuály ukazují drony DJI v akci, zdůrazňují jejich přesnost a využití v profesionálním i kreativním natáčení.
Česká obuv Skinners Footwear
Skinners
Česká obuv Skinners Footwear

Česká obuv Skinners Footwear

Skinners Footwear – pohodlí ponožek, síla bot. Pro tuto značku jsem vytvořil design, který je stejně flexibilní jako jejich produkty. Kampaň a vizuály katalogu komunikují jednoduchost a svobodu, kterou přináší každý krok v ponožkobotách Skinners.
E-shop VINOCO – vína z Pálavy
Brand identity VINOCO
E-shop VINOCO – vína z Pálavy

E-shop VINOCO – vína z Pálavy

Pro VINOCO jsem vytvořil kompletní vizuální identitu včetně loga, etiket na víno a e-shopu na platformě Shoptet. Logo symbolizuje slunce jako zdroj života a odkazuje na tradici vinařského regionu Pálava. Výsledkem je prémiový vzhled, který podtrhuje kvalitu vín z Mikulovska.
Pěvecké sbory ZpěvAhra
Zpěv a hra
Pěvecké sbory ZpěvAhra

Pěvecké sbory ZpěvAhra

ZpěvAhra je koncert kreativity. Pro tento projekt jsem navrhl vizuál, který je stejně živý jako jejich hudba. Zpěvník, web a ilustrace hrají na ty správné noty, které vás vtáhnou do jejich světa plného emocí a pozitivní energie.