Design často vídáme v nejrůznějších souvislostech v médiích, stalo se z něj oblíbené téma konverzací a vyhledávané zpestření domácností.
Design patří ale do praxe – do firem a organizací. Je tedy na čase začít využívat všech výhod, které může poskytnout.
Vyžadovány jsou rychlé reakce a neustálé přizpůsobování se změnám, na druhou stranu je stále silnější volání po tradici a stálých hodnotách. Této skutečnosti by si měly být vědomy i české firmy a organizace a čelit jí hledáním vlastní trvalé hodnoty, díky které mají šanci prosadit se mezi nespočtem ostatních.
K jejímu budování může výrazně přispět právě design, který nabízí řadu výhod. Design má být uplatňován ve firmách a organizacích nejen při samotném výrobním procesu, ale velmi často je efektivně využíván jako prostředek marketingu a komunikace s okolím. Pro státní správu může být vhodně zvolený grafický design způsobem komunikace s občany. Pro neziskové organizace zase argumentem k získávání podpory pro své aktivity. Vytváření image společnosti je v 21. století zásadním předpokladem jeho konkurenceschopnosti.
Nezapomínejme, že kvalitní design ovlivňuje i sociální a kulturní aspekty života. Kultivuje prostředí, ve kterém žijeme, pracujeme nebo trávíme volný čas.
Co je design? ✅
Co není design? ❌
Design a jeho tvorbu beru jako marketingový nástroj a podle toho také postupuji.
Převážně řeším webdesign, firemní branding nebo tiskoviny. Vytvářím jednoduché, přehledné weby a firemní identity dle posledních trendů, které mají jasně vytyčený cíl a vedou návštěvníka k jeho naplnění. Díky profesionálnímu designu, obsahovému marketingu a jasné strategii vytvořím značku, která bude zapamatovatelná a dlouhodobě posílí vaši pozici na trhu.
V čem jsem jiný?
- Nezdrhnu, když je hotovo –Dlouhodobě se postarám o vaši značku a navrhnu všechny materiály, které budete potřebovat. Ať to bude třeba jen nový letáček, grafika celé reklamní kampaně nebo design Landing page pro novou službu či produkt.
- Ušetřím vám nervy i čas –Moc dobře vím, jak grafika funguje v praxi. S čistým svědomím vám tak prozradím, co a jak udělat, nebo co naopak nedává smysl a co vůbec nepotřebujete. Postarám se o to, abyste už žádného grafika nemuseli uhánět kvůli chybějícímu logu nebo špatně připravenému výstupu.
- Získáte plný servis bez stresu – Dáte mi jednoduché zadání a já se o všechno postarám. Občas se na něco zeptám, občas něco rozmluvím. Nedržím se ale slepě zadání, navrhuji vlastní úpravy z uživatelského pohledu. Dokážu vysvětlit, proč navrhuji dané řešení.
- Budete odlišní a konzistentní – Chci, aby váš styl byl na první pohled srozumitelný a nezaměnitelný. Stejně jako když uvidíte dva žluté oblouky, dostanete chuť na McDonald’s. Nebo když řeknu “uřvaný zelený ufoun”, vybaví se vám Alzák.
- Bez problémů s autorskými právy – Postarám se, aby vaše grafika byla 100% originální. Žádné kopie, žádné starosti! Můžete se klidně věnovat svému byznysu, zatímco já zařídím unikátní design a případně doporučím registraci ochranné známky.
- Nabídnu praktické zkušenosti – Dlouho jsem pracoval v samotné produkci a polygrafii. Mám obrovské zkušenosti s technologickými postupy. Umím se vyhnout chybám, které jiní designéři dělají a které vás stojí čas a peníze.
- Poradím si s extrémy – Tam kde ostatní selhávají, já začínám. Navrhoval jsem potisky pražských eskalátorů o délce 87m, design kampaní pro létající drony od DJI, design největšího administračního rozhraní s výstupem více než 130 grafických návrhů nebo třeba kompletní rebrand pro Liftor.cz s přesahem do 5 států Evropské Unie.
- Umím řešit nečekané situace – Umím se ponořit do každé situace, dokud nenajdu příčinu a řešení. Dávám si vždy za cíl vyřešit potřeby vašich zákazníků.